Copywriting tu, Copywriting tam – o wielowymiarowości
Copywriting jest wszędzie! Udajesz się do sklepu po zakupy, a tam wpis reklamowy promujący Wedla. Wyruszasz do kina, zrelaksować się przy obyczajowym seansie, a tam na ekranie mocne torpedowanie popcornem. Kierujesz się do świątyni na modlitwę, a tam banery...
czytaj dalejZaskocz, zaintryguj. 5 kroków do chwytliwego nagłówka!
Wartościowa treść bez chwytliwego nagłówka jest jak skórzany but bez sznurówek. Nawet jeśli zadamy sobie trud stworzenia ciekawego tekstu, wartościowego merytorycznie i popartego wiedzą akademicką, możemy nie mieć okazji przekazać naszej wiedzy, tylko z powodu…...
czytaj dalejCo łączy programistę i muzyka?
Wiele. Programista i twórca muzyki to zasadniczo dwie zupełnie różne profesje, które nie mają wielu cech wspólnych. Oboje tworzą jednak coś innowacyjnego, niepowtarzalnego – muzykę i kod. Robią to w oparciu o podstawową wiedzę i założenia, wynikające z ogólnych zasad...
czytaj dalejBlog firmowy – dlaczego warto prowadzić?
Blog to moc! XXI wiek to era postępującej cyfryzacji. To czas dynamicznych zmian w marketingu internetowym, gdzie zaczynają dominować wartościowe, wysokomerytoryczne treści zawarte na firmowych blogach. To czas, w którym algorytmy wyszukiwarki Google z chirurgiczną...
czytaj dalej